24 черв. 2013 р.

Я – блоггер зі стажем 100 днів!

Вчора блогу "Інженерна думка бібліотекаря" виповнилося 100 днів!
Спочатку про те, як я це визначила: може комусь стане в нагоді. В Excel ввела дату створення блогу у клітинку A1: 15.03.2013. У сусідню клітинку ввела формулу: =А1+100. Зверніть увагу, що формат цих клітинок краще відразу вказати як "дата". Результат: 23 червня 2013 року!
Якщо є бажання, додайте на свій сайт або блог лічильник днів (від заданої Вами дати), наприклад - http://antonblog.ru/age/.
За 100 днів створено 21 пост. На жаль. Планувала, що буде більше. Кількість переглядів сторінок - 1148!
Сайт відвідали користувачі з 10 країн!!! України, Росії, Білорусі, Польщі, Германії, США, Канади, Швейцарії, Японії, Індонезії. На жаль, не знаю як дізнатися чим саме зацікавив мій блог користувачів з Японії та Індонезії :) , але по одній сторінці вони перелянули.

На карті України, яку показує Google Analytics, у мого блогу лише 4 білі плями – Волинська, Дніпропетровська, Миколаївська та Херсонська області. Але я точно знаю, що в Херсоні мій блог читають! Колеги навіть залишили на блозі відгук!
Найактивніши читачі – з Києва, Одеси та Чернівців (відповідно 28%, 10% та 9% з усіх відвідувань).
Гадаю, що не всі користуються RSS, оскільки кількість відвідування першої сторінки – найбільша (31%). На другому місті – повідомлення "WORD. Впорядкування бібліографічного списку", на третьому – "Мої публікації". Планую доповнити їх посиланнями на повний текст та додати розділ "Мої доповіді", в якому розміщу презентації виступів. На четвертому місті за відвідуванням – сторінка про мене (з моєю трудовою біографією. Чи допоможе це мені нарешті знайти роботу?).
23 квітня я підключила для збору статистики блогу Google Analytics (це моє перше знайомство з цим сервісом). Різниця в статистичних даних Blogspot та Google Analytics є. Назвати її значною - не можу. З одного боку так повинно бути, бо у Blogspot я спеціально відключила "свої" перегляди, а Google Analytics повинен показувати всі. Але кількісні показники за поточний день у Blogspot завжди значно більше, ніж у Google Analytics. Напевне, Google Analytics спрацьовує повільніше.
Google Analytics надає відомості про співвідношення нових відвідувачів і тих, що повернулися, за кількістю та відсотком відвідувань. У мене: нових – 51%, постійних читачів – 49%. Вважається, що відсоток постійних відвідувачів є показником якості сайту, свідчить про те, що сайт є корисним та цікавим, а відсоток нових відвідувачів демонструє потенціал сайту. Середня тривалість відвідування - 4:29 хв. Показник відмов – 35,81 % (виражена у відсотках кількість відвідувань, протягом яких користувачі переглядають лише одну сторінку й залишають сайт). Є можливість переглянути пошукові запити користувачів, завдяки яким вони знайшли блог. Один з запитів - "як зробить автомийку свойми руками", навів на повідомлення блогу "Візитки з QR-кодом". В ньому дійсно є слова "автомийка" та "своїми руками". Дивно, що цей користувач переглянув ще 3 сторінки блогу, витративши у середньому 4 хвилини на кожну.
Крім пошукових систем джерелами трафіку є соціальні мережі (у моєму блозі за даними Google Analytics – Blogger (240 стор.), WordPress (41), Facebook (73), Twitter (3) ). Що таке просування блогу я відчула після публікації на Блозі з адвокації УБА ("Три способи створити логотип бібліотеки") 7 червня. Відтоді значно зросло щоденне відвідування сайту. 12 червня кількість унікальних відвідувачів блогу сягнула 66 (це найбільший показник за весь час), а трафік з Росії значно перевищив український. Протягом березня-травня середньоденний показник унікальних користувачів коливався від 0 до 5, росіяни блог майже не відвідували. Мої квітневі та травневі спроби самостійно просувати блог через Facebook фактично нічого не дали. Можливо я щось не так робила.
Здивувала статистика операційних систем Windows -89%, Macintosh - 4%, Linux - 3%, Android - 2%, iPhone - <1. Зараз я навчаюся курсах з веб-дизайну. Коли викладач на курсах серед найпоширеніших браузерів на сьогодні першим назвав Internet Explorer, в аудиторії роздався дружній сміх. На моєму блозі статистика така: Chrome - 35%, Opera - 26%, Firefox - 20%, Internet Explorer - 10%, Safari - 4%, Android Browser – 1,2 %, Mobile Safari - 1%, YaBrowser – <1, UniversalFeedParser - <1%, Apple-PubSub <1%. Найпопулярніший провайдер у моїх читачів – Укртелеком (9 з 60).
Google Analytics надає дані та інструменти для всебічного аналізу показників використання сайту у вигляді таблиць, графіків, діаграм. Є можливість аналізувати як поточний стан, так і динаміку змін, порівнюючи різні періоди. Значною перевагою є також те, що Google Analytics – безкоштовний та легко встановлюється. Тому раджу використовувати Google Analytics для збору статистики відвідувань сайтів та блогів.

Немає коментарів:

Дописати коментар