Рекомендую ознайомитись зі статтею "Библиотеки в соцмедиа: стратегия продвижения" (Блог "Библио.net"). Навряд чи будь-яка бібліотека може дозволити виділити 5 співробітників для просування в мережі, але серйозно замислитися над тим для чого, для кого і що саме буде робити бібліотечний SMM (Social Media Manager або Social Media Marketing Manager) потрібно обов'язково. І саме для обговорення цих питань, вироблення єдиного рішення слід створити групу.
Зразок посадової інструкції (рос.) - librari-biruch.ru/attachments/article/148/dol3.doc
Здравствуйте!
ВідповістиВидалитиПодскажите пожалуйста, как я могу использывать соц. сети вместе с СЕО продвижением: http://www.idg.net.ua/seo/ так что бы можно было через месяц быть уже в ТОПе гугла. Очень буду рад если Вы мне посоветуете. Может быть дадите свою оценту моей стратегии продвижения. Жду ответа!
Увы, я не считаю себя специалистом в продвижении сайтов. Поэтому оценить Вашу стратегию не берусь.
Видалити