2 груд. 2013 р.

Про "тітушек" з бібліотек

Сьогодні з коментарів блогу «Творчість та інновації в українських бібліотеках» дізналася, що "у бібліотеки Іуди ще іноді «запускають» своїх «тітушок»"! Це написано у коментарях до повідомлення "Кодекс етики бібліотекаря УБА", в котрому йдеться про те, що на конференції УБА затверджено документ з такою назвою. Про "тітушку" у вікіпедії - http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%96%D1%82%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B8
Було б смішно, якби далі не було "на вилы" та "волчий билет".

Зараз наближається термін сплати чергових внесків УБА і я замислююсь чи потрібно бути членом УБА? Я дійсно раділа, коли з'явилася можливість стати членом бібліотечної спільноти; ставши членом УБА, відчути, що ти поруч з видатними бібліотекознавцями сучасності. Але зараз дії УБА іноді дуже дивують. Я "бачила", як мої ФБ-друзі лайкали повідомленню про створенню секції працівників медичних бібліотек. Скажіть мені, Вам було недостатньо секції спеціальних бібліотек? Якщо секція працювала погано, може варто було змінити Голову? Навіщо бути членом громадської організації, якщо в її роботі не брати участь? Чи сплата внесків – це достатня участь? Цілі та завдання новоспеченої секції в основному повторюють пункти основних завдань ННМБУ, викладених у її Статуті. Дивно, що громадська організація намагається виконувати функції національної установи. А Вам, не дивно?
А Вам не дивно, що у цьому році Президія Української бібліотечної асоціації відзначила ННМБУ за відданість професійному громадському руху? Ви щось знаєте про професійний рух у цій бібліотеці?
Моє ставлення до ННМБУ упереджене. Так! Але я знаю тамтешній стан справ не з розповідей. А про стан справ інших  бібліотек я знаю саме з публікацій. Невже Президія УБА нагороджує дійсно найкращих???
А може Президія "не в курсі" бо Ви мовчите?
Дуже-дуже хочу знати Вашу відповідь на питання "Чому я сплачу внески УБА у 2014р.?".
Прошу дати відповіді на анкету та чекаю на Ваші коментарі.




Немає коментарів:

Дописати коментар