29 трав. 2013 р.

Санітарний день комп'ютера: CCleaner 4.02

Наближається санітарний день. Ті, хто працюють за комп’ютером повинні пам’ятати про необхідність проведення санітарного дня й для комп’ютера. Зручною та безкоштовною програмою, якою я раджу скористатися, є CCleaner. Днями анонсовано вихід нової версії – 4.02. Скачати можна з сайта розробника - http://www.piriform.com/ccleaner. Free-версія не піддтримує ("No Support") деякі функції у порівнянні з платною, але все одно дуже корисна. На сайті розробника не дуже скромно написано: "Сleaner is the number-one tool for cleaning your Windows PC".

Програма видаляє тимчасові файли та коректно очищує реєстр. Є можливість вибрати російськомовний або україномовний інтерфейс. Після інсталяції виберіть потрібні опції для очищення Windows, потім опції для Прикладних програм (оберіть відповідну вкладку зверху). Написніть кнопку "Аналіз", щоб подивитися скільки місця буде вивільнено. Я натискаю відразу кнопку "Запустити очищення". Із запропонованих опцій - не видаляю "історію інтернету" та "історію завантажень" у двох браузерах, якими користуюсь. Не ставлю "пташку" – "останні документи" (мова йде лише про перелік, а не про самі документи), бо часто користуюсь через кнопку "Пуск" вибором "останніх документів" для редагування.Чищу DNS-кеш. Після видалення зайвих файлів, перехожу до вкладки "Реєстр", роблю "Пошук проблем", зберігаю реєстр на диск – пропонується автоматично після натискання кнопки "виправити вибрані проблеми". Для мене реєстр – складна річ, самостійно розібратися що там і як не можу. Старий реєстр можна відновити зі збереженого файлу, якщо буде така потреба. Але я жодного разу я це не робила (після використання CCleaner), CCleaner мене не підводив.

CCleaner лише одна з програм, для проведення санітарного дня комп’ютера. Про інші – читайте у наступних постах.

2 коментарі:

  1. Спасибо за информацию. А я в таких случаях использую возможности Total Commander - очень удобно и быстро.

    ВідповістиВидалити
  2. Думаю, что главное - не забывать хотя бы раз в месяц делать такие процедуры. Действительно есть немало хороших программ для этой цели. Total Commander — пожалуй самый популярный файловый менеджер для Windows и в нем действительно есть плагины для чистки диска и реестра.

    ВідповістиВидалити